Bra dag!

suuck .. nu är jag äntligen hemma, duschad och klar!
Det har varit en bra dag i skolan. Fisk och skaldjursaftonen gick hur bra som helst.
Har insett nu att kök är de jag vill hålla på med ! Trivs bäst där så de känns huur bra som helst!  
Är sjuukt trött nu.. men de e dags att ladda om för nu börjar BIG BROTHER!!! ;)
Hörs kanske senare om ja inte somna :)
(Bilder kommer senare ifrån ikväll)

Morsning

Godmorgon!
Hinner inte med nå vidare större inlägg nu.
Ska bege mig till skolan för att äta lunch med Anna och sen
är de dags att ta på dig kockkläderna och förbereda
sig för Fisk och skaldjursaftonen!

Hoppas alla får en kanon dag !
Ja återkommer efter skolan! (runt 9 kanske)

Puss och KRaam

Kärlek till BB-huset



Big Brother 2011, vad ska man säga? Hahahah hur sjukt som helst.
Tittade inte på de i början men nu när ja va hemma senast så sov ja en
natt hos syrran å ah behöver ja säga mer... ;) hahaha  
- Tittar du inte på de här?
- ööh ne ?
- Haha . de e ju as bra !
Så där satt vi å ja kan ju säga att jag är fasst i skiten nu! Satt å skratta
genom större delen av programmet .. Huur sjuukt som
helst är de jävla programmet :P De e så dåligt så de blir braaa!

Så nu har de mer blivit så att de är big brother timma här hemma varje
kväll där vi sitter några kompisar å kollar på skiten^^ Men va fan vi gillart starkt !!!!!

Hilma, Anna, Erik och alla andra som känner för att komma bort..
Tomorrow, my place at 22.00??? ;)

Hörs av i morgon!  
Jag börjar 13.00 i morgon och då äre FISK OCH SKALDJURS-AFTON på menyn!
Dessertkock va morgondagens uppgift och de gråter ja inga tårar över :D
Så sovmorgon va ordet, men tyvärr blire ju kvällspass.. så är väl inte hemma förrän 8 eller så.
Men de ska bli kul, lite annorlunda :)

Kvällsmat och sen göra iordning sig för sängen??
Yeees!

Sov så gott så hörs vi i morgon!

Puss och kraam


Våren har nu äntligen nått vår lilla håla !

Shiiit.. Hamburgare blev de , äkta studentmat, Illa!
Dagen då? Jaao skolan är väl inget att prata om direkt
men ja och Anna har allt varit ute på en promenad i vårvädret!
Huur skönt som helst!!
Sen gick vi en sväng till Erik å nu har ja varit hemma en stund..

Klockan är 19.30 och solen är fortfarande framme (:
Våren har nått Malung å de känns underbart !
Vårjackorna är framme så nu är ja redo !!







/ Michaela

It´s time

Hallo på er :)
Ja , jag vet ... Jag har typ lagt ner bloggen utan att meddela någon..
Har bara slutat skriva helt random men nu har ja bestämt mig för att
blogguppehållet är över å tänker därför ta tag i de igen:)
Märker att de är några trogna följare som inte ger upp så lätt!
De gör mig sjuukt glad :) Mamma!! Är du en av dom?? ^^
Ne men de gör mig väldigt glad att de är ett par stycken som inte släppt
taget om bloggen så fortsätt med de :P
Ska bara trycka i mig lite middag så återkommer ja !!

Ciao Ciao

// Sperring


< /br> RSS 2.0