suck...

Vilken dag detta har varit känner jag..
Nu har ja överbelastat knät så ja får lov att börja
använda kryckorna igen.. När ja ska ta mig ut från
lägenheten för att gå och handla och sen dra till sjuan,
då börjar de ösregna och åska! Åh kryckorna skulle ju
såklart vara med så en snigel hade tagit sig från ica till
fällen snabbare!

Sen så kollade ja posten och fick se att min iphone 4 hade
kommit som mamma skickat upp, yeeey nåt positivt .. not !!
För då har hon glömt att skicka med simkortet man måste
ha för att starta telefonen... suck... nu går ja och lägger
mig i soffan igen å drar en filmrulle till!

Hoppas Hoppas att kvällen får en vändning!

Ciao Ciao

Raaap Attaaack!!!

Hahahah ååhh shit (:
Sitter själv i datasalen i skolan och tittar på
Rap Attack i Vakna med the voice,!!
Sjuuukt jävla bra asså!

Ni måste ju se detta!

För att ni ska slippa att gå in själv och söka så kolla här !
Dom är sjuuukt bra ! Skrattar ju sönder :)







Mer finna på Youtube (:

Min fösta knä-skada :/




För er som bor hemma i nedre delen av landet kan ja berätta att
ja nu haltar fram för Malungs gator.. Frågan jag har fått i snart
en vecka ska ja såklart besvara för er med !
- Vad har du nu gjort??
Sen brukar ja få en lätt suck , hahah Är de så jäkla typiskt mig asså? ^^ Illa!!

Innan ja börjar så kan ja redan nu säga att detta kommer bli bra mycket text men för er som gärna läser så varsegoda och för er andra som inte pallar har ja underlättat för! Den fetstilade texten räcker att läsa för att förstå! Yeah here we go!



Jo men i Torsdag skulle ja vara med och spela match med Nornan
mot vansbro, hemma i Malungsfors.

Klarade första halvleken helt okej liksom (: Fick till och med
in en eller annan boll i mål men så i halvlek kommer Pelle
(vår ledare i Malung) fram till mig och säger :
-Kom igen nu, minst 2 mål till så ligger du på samma antal gjorda mål som Bellan;)

Ja bara jasså ja men då jävlar ;)
Han åkte hem i början på andra halvlek och de gick väl bra
till en början men bara 10 min efter Pelle hade åkt skulle
ja runda en spelare
... Kroppen var redan vritden åt de hållet ja
var på väg men eftersom ja spelar med skruvdobb
så sätter sig dom längre ner i gräsmattan vilket gör att de
blir bättre fäste... Ja fastnar och samtidig får ja mig en lätt
knuff och knät vrider sig ...

Skriker som aldrig förr och lägger mig enr på gräsmattan..
Båda lagen ställer sig runt mig och Errol kommer (Nornans tränare)
och när ja chippar efter luft blir de helt tyst.. Då får ja höra ..
- Är de någon som kan nåt om sånt här eller?

Att ja inte dooog!

De va bara att gå ni och duscha och sen åka hem !
Haha men tack till Frida som verkligen förgyllde hemvägen!
Hahaha sjuk resa hem asså!! Med både samtal och
kryckhämtande och allt va de var !
Vi ska inte tala om wanna be G parkeringen (; KUUNG!! xD

Så de va till att hoppa på kryckorna i 2 dagar men
nu så äre okej utan dom!

Va även på sjukstugan här i Malung! ååh shit asså de blir ju inte bättre!
Kommer in där och sätter mig å väntar .. Asså ja klarar verkligen
inte av läkarbesök, vårdcentraler å.. ah ALLT som har med sjukhus
att göra helt enkelt..

Så ja satt i väntrummet och skaka..
Trodde verkligen att ja skulle behöva tömma knät på vätska ...
åh tacka gudarna att ja slapp de för de känns vill ja lova!

Men satt där iaf och sen kom ortopeden för att kolla på knät och han kände
på de
och sen kom han fram till att ja troligen hade fått en skricka i
ledbandet i både knä och fot !

Asså har rönteken syynen kommit till vår tid redan??
HUR I H*LV*ETE KAN HAN SE ATT DE ÄR EN INRE SPRICKA UTAN ATT RÖNTKA?? 
Ah så så bra gick de ... suck ... Aja de blir väl att fara till Falun och kolla upp skiten då :(

Så så gick de till ! Haha lååååååååång historia!

Pease out måste röra på mig nu känner jag ! Brb..

Rix FM Festivaal



Falun 3 juni

Den 3 juni kommer vi till Falun!

Spelplats: Stora Torget
Konserttid: 19.00

Artister: Danny, Tove Styrke, Swingfly, Christian Walz,
Ulrik Munther, Loreen och Martin Stenmarck

Redan klockan 13.00 kan ni komma och träffa våra partners i
vår upplevelseby. Kom och testa, tävla och smaka. Förhoppningsvis
får du även chansen att träffa någon av artisterna vi har med oss.

åhh vill dit men va fan får väl chilla hemma med Anna ist :)
Går ju inga bra bussar från och till Falun så de får bli i Trollhättan eller Göteborg ist :)


HR-dag

Har precis avslutat vår HR-dag.. Vi skulle farit ner på
Bullsjön men vad alla hade läst på nätet så skulle de
bli regn så då fick vi övertala Kenneth att vara kvar i skolan.
Yes i skolan blev de men f*n inget regn utan sol och skapligt varmt.. så de fick
vi ju höra hela förmiddagen.

- Halta lotta !!!! Kan ja få låna ditt paraply?? De regnar
ju så himla mycket här !!! Det är nog översvämning
borta på Bullsjön så de va tur att vi stannade här !!!

Ahh shit men jaja dagen är över och de har ändå varit helt okej!
Grillat och trevligt sällskap, här klagas de inte !

Nu mot Eng läraren för att få reda på betyyyyg !

Later


< /br> RSS 2.0