<3








Missade Ola på Lisseberg idag :( pga de jäva knäät ! Åh sen missa ja de på tv också så ah..
Men ja fick se de på datorn iaf tur de ;) haha Nu ska ja sova godnatt

Home sweet home!

Nu går sterion i bött här ! Gött å vara hemma där grannarna
ger fan i om hela huset skaker till klockan 2 på natten! Underbart :D
De gillas starkt! Åh eftersom dom inte klagar så .. skruvar vi upp volymen yttligare
och njuter av att basen skakar huset i takt till musiken ! ;)



// Ciao Ciao ;)

Biljetterna är BOKADE!!!!

Om exakt 22 dagar och 1 timmar smäller det!!
Då äre ÄNTLIGEN dags för Harry Potter and the deathly hallows del 2 PREMIÄR i falun
med Erik Bodén och Hannes Allard!!! Kommer bli kuuung!!

I förr går startade ja mitt Harry Potter Maraton och blev klar
med första delev av sista filmen igår! Hade inte sett den första
delen sen vi va på bion och såg den ... har sparat mig och igår såg ja den igen!
Asså jag är heelt såld!! Så j*****vla braaa så de finns ju inte !
De är utan tvekan de bästa som någonsin gjort inom fantasy.. eller inom de mesta!

Så nu taggr vi som aldrig förr på premiären! Är sjuukt excited!!!









/ Sperring


Väldens bästa Morfar <3

Hej på er ..
Begravningen gick bra och den va jätte fin och maten blev riktigt bra ..
Tänker inte säga så mkt mer om de mer än R.I.P Älskade Morfar!!
Du lämnat ett tommrum som ingen människa i universum kan ersätta !
Den är absolut oersätterlig... Saknar dig <3


Laku noć Deda... Odmor u miru ! Nedostaje mi vas tako mnogo,
ali mi ćemo vas ponovo videti uskoro! Volim te!! <3

/ Michaela


Stress Stress Stress... suck

Så då va de bestämt! Imorgon kommer ja inte ens ha tid att andas för de skall göras
smörgåstårtor & köttfärspajer till runt 30-40 pers.. Tur att Lena hjälper till så ja slipper
smörgåstårtorna iaf.. Tack snälla för de! Men ah ja kommer att ha nog att göra i morgon ändå!
Alltid äre nåt...  

Visste väl att de skulle vara bra att packa ner kockrocken ! Börjar morgondagen med 
storhandling och sen äre bara att köra igång. 

Sen ska de förberedas och göras iordning där nere vid Dagsverksstugan
innan Onsdagsmorgonen kommer ...  

De kommer bli en tuff dag .. men tillsammans kommer vi klara det ! <3

Nu ska ja sätta mig och beräkna recept tils i morgon! Hörs senare (:

BTW!! Skicka gärna era namn till min telefon för ja har inte kvar
några nr. 0700 456 776 ! Tack


Back in Främmestad!

Nu är jag äntligen hemma i Främmestda igen! Kom till trollhättan
i fredag kväll och känslan va obeskrivlig.
Kom på mig själv när ja gick av tåget på Rececentrum, de gick en rusning genom
hela kroppen och ett fett leende smög sig fram när ja klev av!

Det är sjuukt gött å vara hemma igen! Har nog aldrig känt
såhär över att komma hem tidigare.

Har precis varit hema hos Mormor och ätit nygräddade vofflor!
Underbart goda, som alltid! De är helt sjuukt, man ringer till mormor och
vill exempelvis ha vofflor till frukost... svaret man får är " kommre du snart eller jag
har redan börjat" ! Vad man än ber om, de finns inte ett NEJ i mormors ordföråd. <3

Nu ska jag och hon snart åka in till Grästorp för att ta en fika med min kusin! 
Ska bli riktigt trevligt eftersom vi inte sett på jätte länge! Sen bär de av till Trollhättan 
med mamma och Sebastian för att möta upp Anna som kommer direkt från Malung med mitt 
SIM-kort til min IPhone så nu ikväll ska ja äntligen få igång den! Lääängtat såå! 

Så nu ska ja göra iordning mig! Men vem vet ja kanske får in ett inlägg till innan ja drar ;)

// Michaela

Utan internet suger hååårt

Hej hej hej!
Ja vet att uppdateringen har varit lite seg nu asså men
det är inte jätte lätt när man inte har internet...
Men i morgon hoppas ja att all krångel med min Iphone 4
löser sig så ja kan återgå till internetvärlden ;)

Feeest idag , film i skolan i morgon och hemfärd på torsdag :)
Så imorgon inviger jag sommarlovet 2011!! Känns fett skönt
att det äntligen är lov. Men skolåret har gått sjuukt fort asså.

Men nu taggar vi fest:) Ska försöka få en till uppdatering under kvällen :)

Kramar

< /br> RSS 2.0