It´s time

Hallo på er :)
Ja , jag vet ... Jag har typ lagt ner bloggen utan att meddela någon..
Har bara slutat skriva helt random men nu har ja bestämt mig för att
blogguppehållet är över å tänker därför ta tag i de igen:)
Märker att de är några trogna följare som inte ger upp så lätt!
De gör mig sjuukt glad :) Mamma!! Är du en av dom?? ^^
Ne men de gör mig väldigt glad att de är ett par stycken som inte släppt
taget om bloggen så fortsätt med de :P
Ska bara trycka i mig lite middag så återkommer ja !!

Ciao Ciao

// Sperring


Kommentarer
Postat av: Olivera

hahaha...nej lilla gumman. Mamma har det inte varit, FAKTISKT. Fast det är bra att Du är tillbaka för jag kände att jag hade 0-koll på Dig men nu så..;-)

2011-03-30 / 19:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0