Uppsala

V9 åh de är äntligen lov! Praktiken är dock slut, 5 veckor på Strand i Mora gick riktigt fort faktiskt! Har haft 5 kanon veckor, trivts som vattnet i fisken!


Alla hjärtans dag vad är det?

Alla hjärtans dag.. Seriöst men vad är det? En dag då alla ska visa att man tycker om varandra osv. Middag hit och mys dit! Fan detta är väl sånt vi vill ha mer än EN gång om året?..
Men jag ska göra som alla andra, fast forever alone med en tårta framför tv! Alla som vill får komma!! HILMA!!! Jag hoppas du inte tofflar åh bailar nu!;)

Praktik hela dagen! Men det har varit en rätt bra dag! Fick tårta åh allt. Så nu blir de hem åh storstäda sen tårta som sagt;)

Later homies!


För hela slanten!

Idag blir de mys i sängen för hela slanten. Iaf nu på förmiddagen :)
Måste till mora idag också.. Ah vi får väl se hur långt jag kommer.. Nu ska jag bara mååå i sängen med en kopp te och Robin Hood !


At My Pleace!

Bernard & Bjanca, pizza, Keno och nu full frys med Bea! Hahhaha jävlar så roligt!! (de behövs lite skratt här)


Tillbaka?

Hmm.. Ja kanske ska ge mig på det här igen! Undra hur många gånger ni har hört det här nu, hu? Suck.. Jaja vi kör så ser vi väl hur länge de håller den här gången!


< /br> RSS 2.0