En vacker vårkväll med Longboarden i Malung













// Michaela

Grym dag

Tjeenare!
Har haft en sjuuk dag i kläppen (: Va i kläppen vid 10 i morse å då va backarna
huuur bra som helst å solen stod mitt på himlen (:
Parken va riktigt bra, mjuka och goa landningar och man gled riktigt bra (:
Så är sjuukt nöjd med dagen (:

Nu ska ja ta å käka lite

Later

good day..

Helt värdelös dag.. Gick på första lektionen vid 9 sen hade
ja utvecklingssamtal å sen va de bara att vänta på att 
datakunskapen skulle börja vid 13.10.. Tror i de va nån
datakunskap då? NEEJ! Då har hon glömt å meddela
att hon åkt hem så de blev ingen datakunskap..
Engelskan fick vi ta hem så jaaaa, jag har spenderat
6 timmar i skolan och varav en timme va spanskalektionen..
Suck.... Men jaja de är som de är.

Nu ska jag sova för i morgon är de köök hela dagen i skolan
och då äre dags att inviga dom nya köksskorna :D

Säger bara en sak, kärlek till Big Brother <3

Sov gott !

fortsättning följer

Tur man är tjej så man kan göra 2 saker samtidigt (:
Så nu kör vi igen !! vart var ja?? Jo just de min dag ..

Ja efter skolan hände inte så mkt , gick hem å chilla.. inväntade träningen.
Jaa ni hörde rätt, ja har varit på fotbollsträning första gången på ett tag..
Vad de beror på har både med det ena och det andra att gör men bestämde
mig för att tatag i de igen och gick därför idag på min första utomhusträning!

Måste ändå säga att jag har saknat de till en viss grad men ja trodde verkligen de skulle
kännas bättre att komma igån igen efter ett litet uppehåll men ah ... de kommer väl ...
hoppas jag!!

Åh nu sitter jag här med en skål flingor å inväntar big brother (:
HAhahahahha ja trodde ja skulle döö bokstavligen av hur mkt ja skratta när de spökade i huset.
Hahahha GURKAN räddare än.. ah ja vet inte vadd! Sjuuukt underhållande!!!

Men nu ska ja ta mig en till portion och få undan lite plugg. Prov i idrott och spanska nästa vecka
så de känns som en bra ide att börja titta på de redan nu ! De är INTE likt mig men de är dags
att skärpa sig nu tydligen.. Ah fråga mig inte men ja har utvecklingssamtal i morgon å ja vill
inte ens veta va hon har att säga!
Äsch de brukar gå in i ena örat å ut i andra vilket hon brukar märka å blir därför ännu argare ^^
Hehe , jaja : P

Hörs ev senare

pösss!

4 april

Naee men tjena :)
Hoppas allt är hur bra som helst med er och att dagen har varit gryym!
Själv har den varit upp och ner ..
Började dagen med matte kl 09.00 å de säger ju sig själv liksom.
Sen engelskaprov som gick åt ...piiiipsvängen ^^

Men efter provet där kom faktiskt vänningen!
Spanskan va inte lika tråkig som den brukar å ja fatta för en gångs skull ^^
Sen så smakade ju maten kattlåda men de brukar den ju så
har slutat lägga ner energi på att klaga på den ..
Sen slutade vi dagen med idrott , teori och eftersom ja har gjort dom
tidigare proven så fick ja lov å gå tidigare (:

fortsättning följer....(ska bara käka är kalas hungrig )

Mission Completed

Sådär ja, känner knappt igen mig^^
Ett rent och snyggt hem är aldrig fel, dock lite tråkigt att fixa till
det men det får man ta för resultatet och känslan när allt är klart
är underbar (:

Nu väntar plugg och sen vid 7 Tennis (:
Nadal vs Djokovic i Miami Open Finaaaal kl19!!!
 






//Michaela


Städning på G

Godmorgon!
De blev inget med Kläppen idag.. ÖSSS regnade inatt så kände inte för att åka..
Backana är väl antagligen inte av bästa kvalite om dom har haft samma väder som
oss inatt. Ist blire en stoooorstädning i mitt underbara hem (: Sen är de ju söndag
vilket betyder BigBrother ikväll (: Så nu ska ja ta tag i städningen och sen blire
lite plugg och sola (:





Hörs senare !!

Clash Of Nations 2011

Hallo!
Har varit i Falun nu i två dagar på Clash Of Nations (:
Igår var der kval och idag final så vi har pendlat fram och tillbaka till
Falun nu i två dagar (: Har räknat ut att vi har spenderat 10 av dessa timmar
i buss xD 10 timmar på två dagar, måste ändå säga att ja är rätt nöjd (:
Ne men det har det varit värt, de har varit hur nice som helst.
Grymma åkare och trevligt sällskap (:´

Tyvärr inga mega bilder idag. Systemkamerans batteri har sagt ifrån...
kanske borde överväga att köpa en ny laddare?
Jaja, de blev nån bild ifrån dagarna i Falun iaf (:




Nu blire fläskfile med potatisgratäng och film/plugg!
Imorgon blir de ev Kläppen (:

/ Michaela


< /br> RSS 2.0