On my way up.. again

Hahah hej på er! Jag är nu inne på datorn för första
gången på ett tag. Asså i samband med bloggen.
Åh jag märker hur lata folk är :P haha Nu när jag har inaktiverat
min facebook är det inte alls lika många som besöker bloggen.

Är detta på grund av att jag inte publicerar en direktlänk på facebook?
Hahah, kanske är dags att aktivera igen då?? Ne jag vet inte, klart jg saknar
det men det tar för mkt tid jus nu och det är faktiskt skönt å slippa känna
" åååh måste in på fb å kolla.. "

Så det får bli bara bloggen ett tag till känner jag ! Men ni ska inte tro att det inte
kommer upp några inlägg varje dag längre för eftersom jag bara har bloggen
nu så blire det MINST ett inlägg per dag! Så fortsätt läs.. jag vet ni tyckte om
det förut, då jag var riktigt AKTIV. Men det dog ju ut där ett tag och

det har jag fått många komenarer på ... men nu börjar det ju bli bättre igen!
Och det kommer INTE vara sånna här inlägg nå mer , asså på typ en A4 :P

Ne kort och med mycket bilder ist! Roligare och enklare att läsa!
Så komigen nu å försök få tillbaka eran aktiva läsning och fortsätt bölj bloggen!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0