Yess, ready to goo!

Dansbandsveckan ägde ju rum här förra veckan .. åh shit asså, folk högt och lågt.
Nästan så ja fick kööa fram till min port på lunchrasterna.. Heelt sjuukt.
Detta är ju min första dansbandsvecka, åh ja kan ju säga att ja trodde inte de
fick plants så mkt människor i Malung .. tills nu !





Åh asså detta är bara Grönland.. Då kan ni ju tänka er parken!
Ah helt sjukt ! Men ändå kul när det händer nåt i den här lilla hålan (:

Ja jobbade hela veckan så jag va inte ute nått utom på sista dagen.
Då var drickan framme och åkte ner i strupen till Astrid Lindgrens favoriter.
Åh jag kan ju säga att det va en grym förfest tack vare typ Sjörövarvisa,
Emil i Lönneberga å karlsson på taket m.m
Sjuukt kul att höra dom gamla godingarna igen! Jag vill tillbaka till den åldern... /:
Vill inte bli vuxen å gammal... usch... blir depp när ja tänker på det!
Men fan jag och Ella tyckte de va kuung med lite gamla goa astrid favoriter!
Seriöst ni borde testa !

Aja men de var den enda dagen ja va ut ... Sen jobbade ja ju i och för
sig en natt på parken å de va ju kö och folk överallt..

 Men ja tycker allt att de va för dåligt
med Nossebro fölk!! Skrpning !! Nu ser ni till att boka in v 29 nästa år. Klart ni ska
komma upp å dansa lite (;

En trevlig vecka men skönt att den är över ^^

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0