www.mifdam.blogg.se

Ja hoppas ingen har missat våran fotbollsblogg!!!
Malungs IF dam har numera en egen blogg och det är jag tillsammans
med Tova som står för inlägg och uppdatering där!
Har ni missat den så tycker jag verkligen det är dags att gå in och titta!

Där står/kommer stå matchreferat ifrån damernas seriematcher, bilder från
både matcher och träningar samt andra aktiviteter laget gör tsm.

Sen har vi vår underbara skvallerhörna ! Haha de är nåt inte många klubbar har (;
Vem vet vad de kan dyka upp i dom inläggen .. haha (; Fråga Frida hon blev glatt överaskad !
Haha !

Ne men visst kan väl sitta här och säga att den är kanon å att ni måste gå in och läsa men
ja tycker ni ska gå in och läsa de vi har skrivit hittentills och sen får ni gärna ge
förslag på hur vi kan förbättra ! det är bara bra med kretik för vi vill ju få med det ni vill läsa om
liksom! Det är ju ni som delvis bestämmer vad blggen ska innehålla!

Vill ni se bilder ifrån duschen så klart ni ska få de liskom! Inga problem, de löser vi!
Åh alla andra önskemål ska vi försöka ta hänsyn till (:

Nu känner jag att det är dags att gå å lägga sig om ja ska orka upp å med till fors imorgon för att se cupen...
Men nej vänta lite !! Jag VET att vissa utav er är lite små lata och kommer inte gå in på den andra bloggen för '
att ni inte orkar öppna ett nytt fönster å skriva in adressen å allt de där så snäll som jag är
ska ja underlätta de hela för er (; klicka på länken så kommer ni dit direkt, utan att anstränga er allt för mkt (;
www.mifdam.blogg.se

Sov gött !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0