Mitt älskade knä va det ja!

Ja just det.. Senast i hörde nåt om knät hade jag gjort om skiten igen va?
Svullen å gick på kryckor.. Inte sant?  Jo jag tror de..

Svullnaden är borta för länge sedan och kryckorna vill jag aldrig mer se (:
Jo går på gym, löper, cyklar och gör knäkontrollerna utan problem! Känner inget så
det är väldigt skönt att kunna röra sig igen. Dock har jag tydligen bollförbud MINST
en månad till... det suger hårt.. försökte gå på en träning nu för ett tag sen men det
fick ja inte.. utan det enda ja får göra med boll är trixa. Det går hur bra som helst så
känner att nu vill ja verkligen tillbaka!



Det är ingen lätt match att sitta vid sidan och titta på vill ja lova ...
Det är som att någon sätter en kniv i bröstet på en varje gång det är dags att
åka med och sitta på läktaren.. Det finns inget värre än att sitta på kanten å se sitt lag spela...
It hurts!! 

Och imorgon är det dags igen ... tjejerna ska spela cup i M.fors.. Spelsugen? målk*t? 
SKOJA INTE!!!!  

Må mitt knä hålla den dagen jag komemr tillbaka för ja tänkter f*n inte
vänta 3 månader till ... Det har ja inte tid med !

(då)


(nu)


// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0