Borlääänge!


Hahha shit vilken dag vi har haft!
Har varit i Borlänge idag och shoppat med Ella !
Ja vill inte ens veta hur mkt som försvann ifrån kontot där asså!
Shoppat va ordet vill ja lova. Kom hem med :

Ny klocka
halsband
ring
en tröja
en skojorta/blus
en till blus
väska
parfym
jeans-shorts

Jag tror det var allt ^^ Ah pengarna flööög iväg iaf ...
Det går fort när man väl komemr igång asså!
men vi kunde liksom inte motstå.. REA överallt liksom ^^

Måste bara berätta att vi INTE åt donken idag!! Stoolt över mgi själv att ja kunde
motstå (: De fick bli en loka och kycklingsallad ist ! Men de var inte fel de inte !! (;


(det är inte dom shortsen jag har köpt !! Anna Johansson !! Jeans står de ju din nööt!!!)






( Vi hittade även Idas rosa snodda cykel)

Sen möter vi en gubbe på väg till kupolen ifrån rececentrum..
Den här gubben satt framför mig förr förra veckan i bussen på väg till borlänge.
Han hade hästsvans, skjorta, kavaj, pilotbrillor och en öl i handen när jag träffade honom
på bussen.. Asså ser ni typ bilden framför er elle? 

Men ah han satt som sagt framför mig men med ansiktet mot mig .. asså man blev
granskad från topp till tå vill jag ju lova ... tror ni ja blev rädd eller..
jo så ja fick ju sätta mig längre bak för att han skulle sluta gloo liksom..

Yees vem äre som kommer med samma outfit om inte samma jävla snubbe asså... As äcklig !!
Han gick förbi oss och ja sa till Ella att där är han som glodde på bussen förra gången ...
Men när idioten går förbi oss tittar han på oss och slickar sig runt munnen ... Tror ni vi fick PANIK??
ööh bara lite ^^ Vi började små jogga å tittade bakom oss men han tittade inte .. som TUUR va !!

F***ck vilken random dude asså!! Usch usch usch!!!
Hoppas verkligen de va sista gången jag såg honom!

Men ja sjukt rolig dag ! MÅSTE görs om ! 

// Michaela 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0