Time for work

Kanon trevlig kväll igår:) Vi åt pizza, såg på let´s dance, pratade
och såg på midgård, måste göras om! Fast då kanske vi ska skippa andesnacket ^^

Va och tränade fotboll i morse och nu ska ja börja
göra mig iordning för att sen jobba några timmar.

Yttligare en lördag sitter jag här med strålandesolsken
utanför och bara väntar på att jobbtimmarna ska börja.

Men ja klagar inte :) Är kanon glad för jobbet. Nu blire till att skruva upp
volymen och börja tagga för JOBB! ;)

Hörs när ja kommer hem, ciao ciao

Glömde nästan ^^
Se hoppas jag att mina flickor hemma får en sjuukt trevlig
kväll även fast ja inte kunde vara med:/ Men så äre. Hoppas iaf att ni får en kanon dag tsm!
Eftersom ja ANTAR att alkohol e inblandat så lär ja väl kanske få mig nåt trevligt samtal ikväll,
men brudar ja e inte tillgänglig förrän 12.00 förhoppningsvis! Så när klockan har slått 12 RING :D
Så man får vara lite delaktig på avstång! ;)

Ciao Ciao

/ Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0