Svar på kommentarer




Från: Syrran
Du ska inte lifta!!!!! Det är farligt. Man vet inte vad
det kan vara för en idiot som stannar.... Nu hade ni tur!
Ta vara på dig, KRAAAAM <3
ps... Hade du femma i bild eller;)

Svar:
Haha jaja de gick ju fin fint :D
Pilutta dej för att jag hade MVG i bild!!!
Kraam <3



Från: Erik Bodén
Antar att jag måste få försvara mig liite med att vi endast stod en och en halv timme som mest och detta var en söndag morgon innan säsongen kommit igång på riktigt så skulle man räkna bilar som passerade er under de 20 minuterna så skulle det säkert bli minst lika många som passerade mig och hannes under vår en och en halv timme! :P men jag tycker endå det var duktigt av er tjejer! :) stolt xD

Svar:
Haha okok sorry 1 och en halv timme då ;) 
TAAACK:D
Vi e också rätt stolta faktiskt ^^



Fån: Anonym
Kan du inte göra en frågestund på bloggen? :D

Svar: Visst kan jag de!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0