Jag har gjort de IGEN ...

Hahaha, goddag !!
Jag har gjort de igen! Jag lyckas alltid göra nåt pinsamt
mot eller framför en lärare, heelt sjuuukt.
Idag när vi skulle spola och skrubba golvet i köket så va de ja som hade vattenslangen
och spolade på golvet och när jag ska vrida av slangen och hänga in den
i skåpet så går de lite utför^^ Ja de gick inte riktigt som planerat om ja säger så...
Ah ni kan ju räkna ut själva vad som hände.

Ah ja verd av den där slangen iaf på munstycket och när ja släpper
munstycket och ska ta tag längre ner på slangen och vrida av vattnet
tror ni inte att skiten vridstillbaka så att den börjar spruta med värsta strålen igen då..
Yeess de gjorde den såklar och vem stod i vattenstrålens väg om inte ... KENNETH (kökslärare)
hahahah så heeela han blir pissevåt på heela ryggen och Robin som stod brevid
fick också sig en dusch! OM vi skratta!!!!

Hahhahahahhahahah sjuuukt !! Men förtjänat ;) hahahhahha
Sicken blick man fick efter den duschen.. Men som tur va han på bra
humör så de enda han sa va.
- Vänta bara du halta-lotta,du ska allt få igen :D

Nu drar ja till Kläppen med Robin och Alex ;) Ciao Ciao
Svarar på kemmentarerna senare när jag e hemma igen !!

Heeeeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0