Chillar på 14A

Tja! Ja har varit lite busy men nu är jag här igen.
Idag har jag varit i hedemora och spelat match, förlora med 6-0...
Vi ligger väl typ sist och som ligger på första plats så de kanske inte är så konstigt!
Jaja, vi spelade väl okej.. inget jag orkar snacka om nu!

Satt precis här och snackade med Frida på Skype.
Se till att sakffa skype nu, en bra grej. Skype.se

Annars händer det inte mycket här just nu!
Alla har åkt hem över helgen så de är ganska trist.
Men i morgon kommer alla tillbaka och då är det full fart igen!
Det gillas!

Jaa jst deet, bilderna jag tog för någon dag ska jag ju lägga upp med..
Check it out!









De va inte så många den här gången men några iaf!
Nu ska jag ta en kopp kaffe så återkommer jag senare!

Ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Ëmil Andersson

Tycker du borde skappa ett portfolio med bara dina bilder... Bra jobbat iaf Keep it up :)

2010-09-07 / 22:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0