crazy night!


Hallo på er mina underbara läsare!
 
Vaknade halv 3 i morse och va riktigt trött efter en underbara kväll!
Jag och Anna gjorde ju som sagt fattiga riddare igår som förrästen smaka
underart och sen gjorde vi oss i ordning för att sova när jag fick en ide...
De va stjärnklart på himlen så vi tog på oss varma kläder, tog med
kudde och filt för att gå ut och lägga oss på studsmattan.. 
Vi la oss där och lyssnade på musik och tittade upp på stjärnorna!
Riktigt nice!!!  De va varmt och gott i början men sen när vi hade legat där i ca 40
min så började kylan träda fram så vi bestämde oss för att gå en promenad...
så vid ca 4 kom vi i säng.
Underbar kväll!
Att gå ut och gå på natten är mycket roligare och skönare
än på dagen! Har du inte provat så gööör de;)

Så såg vår kväll/natt ut för oss!
Jag tycker fortfarande ni är ur kassa på att kommentera!
Så skärp er!
Hahaha på tal om skärp er så kom ja precis på ett klipp som har visats
här på bloggen tidigare men som nå bara MÅSTE göra en comeback!

Den här bruden slår allt och alla!
TA INGEN SKIT!!!!!!!!


 

//ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0