Nollningen

Hahahaha !! Jag ser att det är många utav er som är ganska nyfikna på hur nollningen såg ut !
Men lugn ja ska visa några bilder. Men saken va den att de blev ju ingen riktig nollning för vi alla HR10 va ju ganska goa och glada när vi kom fram så de fanns liksom inget 2:orna kunde göra. Inte en jävel lyssna på någon! Sen så började ju folk kasta redan innan vi hann komma fram till själva platsen där vi skulle vara så de enda som hände va att folk kastade en massa vidriga saker på oss och sen va de liksom slut.. minde lyckad nollning.
Men vinet gjorde sitt kan jag ju lova iaf. Jag och Emmy kan garantera att vin inte e de bästa att dricka när syftet är att bli full....Hahah.. Så nu lär jag ju inte få glömma den här dagen. Men de va roligt =)










 Detta va typ de enda som hände. Vi bada lite, fick lite grejor på oss
så bada vi igen och sen spåra allt ur riält så alla stack hem å duscha!
Men förfesten va nice men nollningen va väl sådär.


// michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0