Nuuuu är jag tilllbaaaka!

heeeeeej på er !
Nu är jag äntligen tillbaka!
Jag har haft lite problem med internet så de är en av
anledningarna till att de inte hänt så mycket på bloggen!
Men nu är de problemet löst och jag kommer komma
igång med bloggen som förrut!

Jag märker att det är ganska många som är intresserade av
hur jag har det här uppe i norr, så jag tänkte berätta lite de.

Såhär ligger det till.
Jag bor i en fyra som jag delar med 2 andra tjejer, Anna ifrån Göteborg och Marja ifrån mora.
Trivs kanon med dom och boendet. Jag hade fördommar och ville verkligen inte bo tillsammans med någon men nu är de nästan så att jag inte vill bo själv.

Vi bor i ett område som heter "Fällen" och det ligger ganska centralt, Ica och allt detta ligger 3-4 min bort så de är riktigt nice. Nära men inte för nära!
Sen ligger skolan 5-10 min ifrån oss och fotbollsplan ligger ca 15 min bort.

Jag älskar stället och trivs underbart!
Är det nått mer ni undrar så är de bara att kommentera här på bloggen!
Ska käka lite nu men återkommer senare !

Ciao Ciao

// Michaela

Kommentarer
Postat av: elin

hej, va härligt att allt blev bra. :D hur ofta kommer du komma hem sen? :P <3

2010-09-01 / 17:41:20
Postat av: Annica

Hej :D



Underbart att höra att Du trivs så bra :)) Jag måste bara få säga: I TOLD U SOO hahahaha. Visste att Du skulle trivas när Du väl kom dit :)) Kram

2010-09-01 / 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0