Not this time

What´s up? Det är helg och det är snart dags att gå till ICA och köpa fredagsmys.
De va ett tag sedan man hade en godispåse hemma så de ska vi väl säkert kunna lösa. Sen ett måste är chokladpudding och dricka såklart och till de blir de en grym film!

Har dock tvätttid ikväll med men.. ah de är som de är.
Det måste tvättas så de är väl bara att ta tag i skiten.

Kronan ikväll då för er som bor i borta i Främmestad,Grästorp, Nossebro och runt där!
Jag vet att en del har frågat om jag kan komma hem till Kronan men jag måste tyvärr meddela
att jag inte kommer att komma. Va i Främmestad förra helgen och de blir ganska dyrt och dryygt för den delen med åka fram och tillbaka med tanke på dess 6,3 timmars resetid.
Men ni får ha en kanon kväll så får jag se om jag kanske dyker upp där nästa månad!

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0