Min dag i en bokstav, Z

Hallo på er !
Sitter på 744:an och chillar med Marja!
Ska strax iväg och söka jobb, men innan tänkte jag vara lite social med er!
Skolan idag har varit underbar! Vi har varit på guidning runt sälens alla skidplace.
Vi stannade till på Lindvallen och checkade in Experium, riktigt nice ställe asså! Funderar starkt på att köra min prao där uppe asså! Känns som man kan få ut mkt av den veckan där. De fanns typ allt, bad, bowling, spa, bio, resturang, stadium, och en massa små affärer! Så en praktikplats där hade inte varit helt fel!

Hur är det med er ? Ni är jävligt dåliga på att kommentera måste jag säga!
Låt mig veta lite om hur ni har det och uhr ni mår.

Jag måste bara säga att jag är fett glad över era samtal.
Tycker det sjukt kul att folk verkligen hör av sig.
Fortsätt med det, de gillas starkt!

Nu ska jag inte sitta här längre och uppehålla er. Dags för oss att göra middag.
Ikväll serveras PANNKAKOR!!!!!!!!!

Ha de bäst

Kääärlek!

//Sperring


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hallå!!! Kul att du trivs... Och det verkar hända mkt för er trots den "lilla" bygden;) Jag förstår att du längtar tills snön kommer för med det landskapet måste det vara underbart att kunna åka skidor.... Här nere på landet e allt precis som vanligt;) Ha det gott så länge.... Kramis

2010-09-02 / 18:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0