All stars


Muusik, godis, cheez ballz och iskall cola med is, kan man begära mer??
Jag sitter här en lördag som denna och tjockar mig framför datorn..
Nej jag har inget vettigare för mig just precis nu så då får de bli såhär!
Har match med F-15 i morgon, seriefinal borta mot Vansbro så då ville
dom ha med mig. Vet egenligen inte riktigt varför men de
 ska bli sjukt kul att få spela i F-15 igen. De va verkligen ett tag sedan.

Skulle väl helst av allt vilja gå ner på 7 manna men de går tyvärr inte..
om inte malungs if anmäler sig till råglannacupen.. om de blir någon sånn
 i år vill säga!! Haha har verkligen inget bättre för mig än att sitta här å
drömma mig bort.. men de e soft de med ibland. 

På tal om softa... Jag förstå mig inte på folk som inte kan ta de lugnt och
bara ta saker och ting som de kommer. Det är ju precis så man ska göra.
Livet är inte alltid roligt och de behöver inte alltid hända saker hela tiden!

Älskar när man typ bara sitter här och fördriver tiden med att göra en
massa onödiga saker! Käka godis och se på helt meningslösa klipp
på youtube, de finns ju inget bättre.

Lyssna och njuuut!!!



// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0