On my way home !

Vi är på tåget nu och väntar bara på att de ska ta oss hem till västergötland!.  
Sitter här i klass 1 vagnen och softar med dator och varm choklad. 
Haha Anna sitter också här mitt emot mig med en klass 2 biljett och inget ID-kort, hahaha hur fan ska detta gå?? 
Kan ju bara hoppas på att konduktören är blind!! Så kanske de löser sig!

Ska bli skönt att komma hem igen.. MIN säng är extremt efterlängtad !! Ska bli så underbart att få sova i min mjuka, underbara  1,20 säng igen!!

I morgon kanske de blir en tripp till götet för att checka in Forum Fuck It Rail Tour med Anna! Vore awesome om man kunde skaffa fram ett fritidskort och åka dit! Men vi får se , vore ju sjuukt nice om de blir av!

Ska dra en rulle nu och försöka sova en stund!
Ha de bäst!

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0