Förkyld men ändå glaad!



Host* Host* Sitter här in mojsad i min pläd med värmande ljus sunt om kring mig, soft musik och en varm kopp choklad! Så typiskt att man ska bli sjuk när man ska åka hem i morgon... Jaja sånn skit som händer..
Vad har hänt idag då? ... jo haft kök hela dagen med Ari och idag gjorde vi friterad klyftpotatis med kassler,  grädd stuvade champinjoner med tomatsås. Till dessert blev de bär med sabayonnesås med grädde och vit choklad. De va riktigt gott.. kanske efterrätten inte riktigt var i min smak men lärde mig iaf nått nytt!
Se när ja kom hem så va jag och Marja ute och sprang 5,0:an.. riktigt skönt efteråt ! Men nu ska jag kila en sväng.. See you soon!

(Checka in vår kökslektion i nästa inlägg!)

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0