Bättre kan de inte bli !

Det är sant elle??
De va en kille ifrån Expert här igår och hjälpte mig med boxen och då hörde han väl när jag prata med Marja å Anna om flytt ...så han frågade om ja skulle flytta och om jag hade hittat nått.
Jag svarade ah de gör jag men har inte hittat något än. De va ju lixom inget mer med de.. Efter att han hade gått så såg jag att ja hade missat samtal ifrån dom, så jag ringde upp...
- Joo Ola sa här att du söker lägenhet??
- Jaa jo de stämmer, sa ja..
- Ah vi har en över oss som står tom och det brukar nästan aldrig finnas lediga här, dom är väldigt eftertraktade.. 
Lägenheten ligger typ mitt i "centrum" och hyra till ett kanon pris i månaden.. Så nu den 1 nov flyttar jag till eget:D
Sicket jävla flyyt måste jag säga !

Va och tittade på den idag och jag kan absolut inte klaga. Visst den är väl inte den super lyxigaste men den duger fiiin fint :D Så nu svävar jag på rosa små fluffiga moln och bara mår sjuukt jävla bra !!!

Ska ta mig en dusch nu sen ska jag sätta mig med en kopp kaffe och titta på lite möbler :D
Ha de bäst !

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0