KRIIIG!

Haha, har en rörande historia att berätta.
Skulle ju på fotbollsavslutning middag och så medan ja gjorde iordning mig satt Anna vid min data. Tydligen vid de tillfället Facerapade hon mig och de fik ja se/höra efter att hon hållt på en stund.. Fick se att de va en hel del hon hade lyckat få till på den lilla stund hon satt vid datorn.
Så jag "jagade" henne ut ur lägenheten, ut till trappuppgången och låste ute henne. Där sto hon och skrek ett bra tag.

Efter att hon stått där ute i ca 10 min så viskade ja igenom dörren:

- I wanna play a game!

Haha hon skrek och jag gav henne 2 alternativ. De första va att antingen kunde hon stå utanför och skrika tills jag skulle gå på middagen (ca 40 min) eller så kunde hon gå ut på gården och gå till "baksidan" av vår lägenhet och få nycklen in... 
Haha hon gick ut utan skor och jag "lovade" att hon skulle få nyckeln men de blev inte riktigt så. Hon sto där ute och skrek att vi skulle släppa in henne..  HAha men jag Maya och Martin bara satt där inne och skratta.

- Be om ursäkt för va du gjorde på min Fb så ska jag släppa in dig, sa ja men hon sa att hon inte hade gjort nått fel. Hon gick runt till vår balkong igen. Medans hon gick runt kastade jag ut nyckeln och sprang runt till balkongen och sa att nyckeln är ute på andra sidan.. Hon gick dit och ja sa att hon skulle titta på gräsmattan ...

Det tog ett tag för henne att hitta den med till slut när jag pekade så hitta hon..
Medans hon stått ute och skrekit så phonerapade Maya henne och skicka massa saker till hennes kontakter, vilket vi hade meddelat henne om. Så hon skulle ju in å ta revanch.

När ho kom in så fick jag och Maya var sitt glas vatten över oss och de va så 3 Världskriget började!
Hon sprnag ut med glaset och vi fick de krossat, sen så började kriget. V låste ute henne och hon hämtade vatten och ja som va klar att gå till middagen fick en bunde med vatten över mina kläder..

Jag började sopa upp glaset ute i trappen medans Maya gömde sig bakom dörren med en bunke vatten och när Anna dom .. BAAAAM! rakt i fejan! ahahhahaha

Så höll vi på att braa tag så hela lägenheten samt trappen va som en simbasäng! hahaha
AWESOME!!!!!!!!!!




Kommentarer
Postat av: malin

ahahhahhaaha xD

2010-10-23 / 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0