what´s wrong??



Jaa städningen tyckte tydligen syrran va nödvändig ^^ Ja e e bara LITE stökigt! De blir bättre lovar.
Precis hemkommen ifrån 744:an, tittat på film med Anna och Erik. Filmen vi såg måste varit den sämsta någonsin.. vet inte va den heter och är inte ledsen för de. Riktigt jävla kass !!

JAG HAR EN SÅN JÄVLA MIGRÄN, VET INTE VART JA SKA TA VÄGEN..
Sitter med fönstret öppet, knaprar alvedon med soft musik och kaffe. JAG BEHÖVER HJÄLP!
Varför är ja inte så redig att jag använder mina glasögon som ja ska varför dricker jag inte tillräckligt
med vatten och varför i helvete lär jag mig aldrig. Migrän är en stammis och jag gör om misstaget gång
efter gång... måste skärpa mig.

Vad ska man göra? Jag sitter i malung på fällen och bara önskar att de kommande veckan ska flyga fram.
Men en timme är som en månad.. fattar inte hur tiden kan gå så jävla seegt. Saken är den att jag har hur mkt som helst att göra, prov hit och läxor dit och en jävla massa film så man tycker lixom att tiden ska flyga förbi men icke! hmm.. What to do?

Sleep?? Ne inte än.

Plugg och en kaffe till? Ja, antar att de låter som okej idé.

Jag säger godnatt till er som ska sova och säger godnatt till er som inte ska sova.
Jag hör av mig i morgon och i morgon tänkte jag att ja skulle ta mig ut å fota lite.. Får se hur de kommer gå!
Godnatt!

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0