soon will my dream become a reality



Godmorgon!
Det är snart dags för mig att ta tag i saker och ting här, göra mig i ordning och ta mig bort till jobbbet!
Jobbar ifrån 12 till 3-4 och sen ska ja och mor till vara för att leta soffa och annat tillbehör till min nya lya!
Behöver soffa, soffbord, tv, mattor, spegel och lampor. Rästen har jag!
sen blir de IKEA på lördag för att köpa av soffa om ja inte hittar någon idag och typ små prylar som ljusstakar, värmeljus, lite lampor kanske och annat sånt småplock.

Sen flyttar man när tiden är inne! Mindre än 1 månad kvar nu. Om malungshem inte pajar allt nu så jag måste bo kvar en månad till pga uppsägningstiden. 
Kan ju bara hoppas på de bästa! Men inget hade förvånat om ja skulle få turen att bo kvar på fällen 1 månad till! 
Men ja hoppas verkligen att ja kan flytta in redan om 2 helger.. Får väl se hur de blir med den saken!

Sen Marja din lilla skit ja såg din kommentar i morse.
Vad är de för fel på min älg? Den är as snygg och gjord
med kärlek så de finns inget att klaga på!!! ;)
haha Snyggare går dessutom inte få den :P

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet. Hörs senare!
Ciao Ciao

/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0