SNÖÖÖN ÄR ÄNTLIGEN HÄÄR!

Den vita gåvan ifrån gud har äntligen landat i Malung!
Snacka nyss med Robin och snön har äntligen kommit till Malung.
Nu vill man bara hem och snuta av de vita som dekorerar gatorna!

Det har varit en riktigt nice vecka här hemma i främmestad. Har hunnt med de mesta som man skulle kunna klämma in på en vecka. Jag har varit i skolan en snabbis och hälsat på,tittat på möbler med mamma, har varit i trollhättan och träffat moster tomas och familjen sperring med alla barnen.

Sen har jag varit i trollhättan och hälsat på Nisse och karlsson, jag har varit på trollhättaresa med Amanda, sett film med Frida och jag har jobbat vaje dag medllan 12-3 + tors & freda från 12-halv 4 och börjat halv 5 till 9 igen så jag har har haft hur mkt som helst heela veckan och i morgon sa Skulle velat hinna med så mkt mer. Hann aldrig träffa Linn .. :( och en massa andra saker..

Men så äre tyvärr..
Nu ska jag ta med en prommenad innan ja kryper till sängs.

Och ett stort tack till Henke. Har haft en kanon vecka på jobbet.
Verkligen =) Vill du ha nån mer hjälp äre bara att höra av sig . Du har nr =)

Ha nu en fortsatt trevlig helg och en fortsatt trevlig kväll.

Ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0