Paradise Hotel is back!!




Snart börjar (Svenska) Paradise Hotel igen. Måndag den 11 Oktober drar premiären igång.
I år befinner sig deltagarna på Colombias karibiska kust och programet kommer sändas mån-tors kl 19.30 på tv6.
Detta är inget man vill missa!

Checka in hotellet!







För er som inte sett programet så kommer här en kort info ;)
Om programmet
Elva deltagare checkar in på Paradise Hotel.
Nu måste de hitta en partner för att få stanna kvar.
Om inte Alex Schulman ändrar reglerna…

Ja men har ni aldrig sett programet så tycker jag att ni ska sätta er framför tv:n med något gott tilltug och slå på TV6 kl 19.30 nästa måndag. För ni som är rutinerade tittare vet ju hur jävla sjukt bra programet är.

Här kommer en kort presentation om varje deltagare!

Andreas Ahlberg
Ålder: 20 år
Bor: Nynäshamn
Gör: Jobbar som brandman
Är: Stabil och har ett bra självförtroende.
Är med i Paradise Hotel: För att det kommer att bli roligt att berätta för barnbarnen.

”Jag har väldigt svårt för människor som inte vågar ha en åsikt, en personlighet.”




Julia Krischel

Ålder: 25 år
Bor: Jönköping
Gör: Jobbar som makeupartist
Är: Omtänksam, glad och trygg.
Är med i Paradise Hotel: För att ha jäkligt roligt och få ett minne för livet.

 
”När jag fått i mig lite drinkar kommer jag springa naken runt poolen.”




Johannes Aasa

Ålder: 21 år
Bor: Uppsala
Gör: Pluggar ekonomi
Är: Social, snäll och påhittig.
Är med i Paradise Hotel: För att fåfängan kickade in. Jag vill få bekräftelse.

”Jag har legat med mellan 40 och 140 tjejer.”




Lin Kowalska

Ålder: 19
Bor: Uppsala
Gör: Går i gymnasiet och jobbar extra som servitris
Är: Social, rolig och ödmjuk.
Är med i Paradise Hotel: För att få träffa sjukt intressanta människor och ha kul.


”Man kan inte bli kär i någon som är med i Paradise Hotel.”



Emanuel Wäsström

Ålder: 21 år
Hemort: Gotland
Gör: Jag vill bartendra mig runt i världen.
Är: En njutare. Impulsiv och glad.
Är med i Paradise Hotel: Jag hade inget annat för mig och behöver en knuff i livet. Jag tror att det kommer något bra ur det.

 
”Jag har inte haft sex med en kille, men däremot kanske bjudit in en kompis på ett hörn.”



Sandra Fransson

Ålder: 20 år
Bor: Vimmerby
Gör: Jobbar som ryttare
Är: Ödmjuk, självständig och spontan.
Är med i Paradise Hotel: För att det känns som en livserfarenhet. Man får testa vad man går för och lära känna sig själv bättre.

 
”En porrig ölmage, ja ibland är det bara sexigt.”



Jean-Pierre Lopes Marques

Ålder: 24 år
Hemort: Göteborg
Gör: Är fotbollspelare i en klubb i Norge
Är: En rolig kille, en livsnjutare.
Är med i Paradise Hotel: För att jag förväntar mig att jag ska kunna gå långt.

 
"Jag vill beskriva mig själv som det där goda i mitten av wienerbrödet som alla vill ha."


Emelie Johansson

Ålder: 20 år
Bor: Stockholm
Gör: Jobbar som modell och värdinna.
Är: Social, öppen och glad.
Är med i Paradise Hotel: för att få komma bort och uppleva något som alla inte får göra. Jag gillar oförutsägbarheten här.


 ”Andra brukar säga att jag är lik Barbie, och det brukar jag bara ta som en komplimang.”



Leonardo Chazarreta

Ålder: 19 år
Bor: Järfälla
Gör: Jobbar som DJ och lokalvårdare
Är: Charmig, godhjärtad och alltid glad.
Är med i Paradise Hotel: För att det är en kul upplevelse som kan hjälpa mig att bli sedd.


”Jag kommer ha sex så fort som möjligt i huset.



Melissa Cofield

Ålder:
19 år
Bor: Huddinge
Gör: Dansar
Är: Ärlig, livlig och envis.
Är med i Paradise Hotel: Chansade bara, tyckte att det verkade kul.


"Jag kommer inte ha sex i huset med någon jävla stekare, eller någon ful jävel."





Petter Jansson

Ålder: 24 år
Hemort: Alingsås
Gör: Asfaltsläggare
Är: Öppen, snäll och rolig.
Är med i Paradise Hotel: För att det kan vara en bra chans till något nytt. Jag hade ångrat mig om jag inte gjort det.


"Att ha sex under täcket är inte min grej. Jag är en kåt jävel."



Detta är årets 11 deltagare..

Det är nu dags för mig att dra mig tillbaka. Jag ska ta ett lags jordgubbskräm med mjölk och sen knnyta mig, är riktigt trött och i morgon får man ingen sovmorgon tyvärr :/  Så jag säger godnatt så hörs vi inom en snar framtid.

Kärlek

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0