Nu bränns det!

Nu är allt packat och klaart för avfärd i morgon bitti.
Ska gå och lägga mig , ladda batterierna för de lär ju behövas i morgon!
ca 6 timmar bilfärd och sen ska de ju bäras och annat i morgon, då gäller de
att vara utvilad. Ser redan min lägenhet framför mig och gissa om jag gillart!
Alla saker som är packade köpta kommer bli sjuuuuk jävla nice när de
kommit på plats i lägenheten!

Tv
Tv-bänk
Tv-bord
Soffa
Säng
Hallmöbler
Matta
Tavlor
Barstolar

m.m vill jag lova!

Men nu ska jag sova så jag är på toppen humör i morgon!
Sov så gott allihopa!

Puuusss 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag vill se kort/film sen så jag får se hur det blev :)



Och kör försiktigt imorgon... Hoppas Ni får en toppen helg :D



KRAM Annica

2010-10-29 / 21:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0