Nööjd

Nu finns de inte mkt kvar i mitt rum på fällen =)
Känns bra faktiskt. De står 3 lådor kvar som jag inta har fått hit än men
får väl ta de med mamma och dom när vi anländer med bil på lördag!

Pratade med sebastian i telefon igår eller va de va och ha tycker att de ska bli riktigt kul
att komma hit upp och se hur man bor å så! =) Antar att mormor och morfar är ganska spända med =)
Hur kan man vara så jävla snäll som dom är seriöst. Jag har ALDRIG fått en NEJ ifrån någon utan dom!
Dom ställer alltid upp uta att tveka vad det än är! =) Sen kommer ju även mamma upp för 3 gången redan!
Haha hon är här lika ofta som ja är hemma ! Nice !

Så tillsammans ska vi få lägenheten att stråla i slutet av helgen! Känns lite som äntligen hemma. Inreda och möblera sitt eget hem. Hellt nytt! Sweeeet =)

Ska gå hem och lägga mig i sängen och njuta av min sista natt på fällen ;)
Servering i morgon då , ska bli riktigt nice !

Hörs av i morgon!


Ciao Ciao


Kommentarer
Postat av: Annica

Dina morföräldrar är GULD värda <3 För att inte tala om Din mamma... <3 <3 <3 Kram Annica

2010-10-29 / 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0