Min nya lya !!

Va en sväng förbi min lägenhet och skulle titta om soffan får plats, de fick den inte :(
Så jag vet inte riktigt hur de blir med den lilla detaljen... Mamma den är ca 3,5 bredd och samma i längd.
Du kan ju kika själv. De behövs iaf 3 taklampor och sen är de bara ett frysfack inuti kylen.
För er andra så ska jag nu ta med er på en liten runtur i mitt nya hem. (omöblerad).
Check it out!

Ni får dagens låt här också så kan ni ju sätta på den samtidigt som ni ser klippet!;)






Du kan ju ringa mig sen när du sett detta mamma! =)
Ja va tyckte ni andra då? Nice eller vad? ;)
Jag gillar den sjukt mkt !

Men nu är det dags för lite plugg. Men mamma ring sen så diskuterar vi saken ;)

ciao Ciao

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vilken mysig lgh du har fått tag i, där kommer du garanterat att trivas. Hörde att mamma skulle upp i helgen, ska Sebbe oxå med?? Kramis

2010-10-21 / 08:48:39
Postat av: nåne

Jätte fint!

2010-10-21 / 15:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0