Min daag!

Sitter på tåget i karlstad och chillar med godispåse och julmust!
Nu äre bara raka vägen med tåget till Trollhättan.

Idag öppnade resturangen i skolan för första gången iår. Servitris va yrket för mig idag.
Va grymt nervös och orolig för allt som kunde gå fel. Vi fick något bord var som vi skulle
sköta och på mitt bord satt freeride-lärarna..

de första dom gjorde va åh skoja om att dom skulle ha sprit och jag tänkte inte på de utan var sjukt koncentrerad på att få upp RÄTT beställning.. Sen undrade en utav dom om jag srev upp spriten och jag var tvungen att kolla igonom pappret fort . Jag hade skrivit upp de utan att tänka på va jag egentligen skrev. Så de va ju lite pinsamt men i övrigt gick de som en dans ^^

Servering för min del på onsdag igen och sen på torsdag har jag kööök ! Ser fram emot de =)
Nu ska jag sätta på en film och hoppas att resan inte känns som 2 timmar ;)

Peace out !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0