Livet leker i malung!

Hallloo!!!
Sitter här med anna och kör mina högtalare i BOTT! Har jobbat på begrevning idag och nu på
kvällen här har vi varit en sväng hos Natasha på fest.. inget drickande men men.. nästa helg kanske vi drar till
med Halloweenparteyy vilket hade varit hur jävla nice som helst!!!

Jag är så sjukt jävla pepp nu känner jag! ERIK hörde du de??? Jag är pepp och de e jag ta mig fan heeela tiden!
Tycker du kan ta dina åsikter å fundera på om dom stämmer !!!!!!!

Vi hatar alla ord som börjar på H!!! Skriv ner de för fan!
Horor
Hästar
Hamstrar
Hus i göteborg
Hitler
Holland
Hola
...och en jävla massa andra ord som börjar på H!!

Nu ska jag käka chokladpudding och bara njuuta av att
jag bor i MAAALUUUNG och inte i VÄSTERGÖTLAND!

Later !

Käääälek ( bull shit))

Kommentarer
Postat av: Emmy

men om du hatar ord som börjar på H, måste du ju hata ordet Halloween D: ??

2010-10-24 / 20:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0