Just Relax with music.. it is the mening of life

Hallo! Äntligen heeelg !



Chillar på rummet med musik och bara njuter av att inte göra någonting!
Gillas STARKT!!! Det finns inget bättre än att bara sitta på rummet, fördriva
tid genom att lyssna på musik och bara ta de lugnt. Hur skönt som helst..

Dock lite jobbigt när man bor med en person som är precis tvärt om! ;)
Hon dricker sitt kaffe, sitter vid datorn och hoppas på att jag ska ta tag i
mitt liv och hitta på något med henne, haha sorry Anna men idag är en
dag då jag verkligen inte orkar sysselsätta mig med några större aktiviteter..

Men snart kommer din kompis och då är de ju bara att hålla tummarna och
hoppas på att hon är sugen på att hitta på något =)

Men i morgon ska jag allt vara social.. bowling vid 8 =) Men innan de kan ja inte lova nått!
Sover ju kanske till 12-13 sen så vi får se hur morgon dagen blir. ;) 

Känner mig verkligen jätte osocial men jag orkar verkligen inte hitta på något..
Bara ta de lugnt och ta dagen som den kommer duger mer än väl åt mig.
Hoppas du inte blir allt för besviken... 

Är du film sugen så är de ju bara att titta in =) 
För de är precis va jag tänker sysselsätta mig med de kommande timmarna! =) 

Ciao Ciao


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0