FN-dag i plugget!



Hallo på er =) Hur har dagen varit?
Min har varit helt okej.. Haft FN-dag i skolan ida. Vi har typ gjort övningar och
vart på föreläsning. Så inga lektioner vilket kanske hade varit roligare för oss
på HR en torsdag eftersom vi har kök hela dagen men men...

Ikväll händer absolut ingenting... Funderar på om ja kanske ska ladda Ipoden och
ta mig en låångpromenad. Men vet inte om jag orkar, de e svinkallt och mörkt ute..
Får se. Ska dricka upp mitt kaffe föst sen får vi se vad som händer.

Är någon lika uttråkad som ja så äre bara att höra av sig!
Sen tycker jag att alla ni människor där hemma i västergötland kan ta och skaffa sig skyp!!
Så nu skaffar ni de och lägger till mig där! Nice!!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0