FETT NICCCE!



Sitter med Anna i lägenheten och softar. Hon vid datan och jag packar upp (Y)
Ska snart möta upp Maya som kommer ifrån Borlänge med sigge =)

Snart är allt här men varken jag eller Anna orkar bära dom sista lådorna så får väl
bara ta ut som till vardagsrummet till lördag för vi pallar inte med dom...

Måste bara säga att detta känns hhuuuuuuuur braaaaaaaaaaaa som helt !
Är sjukt lycklig! I morgon åker jag hem till Trollhättan och ska träffa syster med familj
samt moster och tomas ska bli nice =)

Sen på fredag kommer mamma och Sebastian för då är det dags att köpa tv och hela den biten!
LÄÄÄÄNGTAR! Har man jävligt flyyt så kanske man får tag på en jacka samt en videokamera... 
Men vi får väl se ! 

Sen på lördag åker vi äääntligen upp med mina saker ! De ska bli sjjuuukt nice ,
länngtar som faan tills allt är klart!

Nu ska vi cilla en stund till innan vi möter maya !

Later !!!!!  ;)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emmy

men fan då kan man ju ha halloween party i din nya lya? :)

2010-10-27 / 22:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0