Det löser sig

Lägehetsnyckeln är i ägarens händer, kebabtallriken är där den ska och snart är jag redo för att bära lådor.. Bara jag får i mig den varma chokladen så ska allt lösa sig..

De pissregnar ute + att de e hur jävla kallt som helst!
Hade ja fått välja så skulle inte idag vara den dag jag skulle vilja flytta...
De finns ju inget dåligt väder bara dåliga kläder

Så nu ska ja trycka i mig chokladen och ta på mig kläder och börja bära!
Någon som käner att den inte har nått att göra får mer än gärna höra av sig så ska jag hjälpa till! ;)

Medan jag bär tunga lådor i regnet så tycker jag att ni kan slå er ner vid datorn, på med mjukisbyxorna, sätta på dagens låt och bara njuta av att ni sitter inomhus! ;)


Ciao så länge!

Kommentarer
Postat av: Annica

Hahaha... regn... Det är väl inget.. Vi flyttade hit mig i den värsta snöstormen på hela året.. :P

2010-10-29 / 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0