Bonde söker fru is back

Om 10 minuter börjar  ännu en ny sesong av Bonde söker fru :D
Missa inte det.

Sitter och tittar på Avatar å snart ska jag städa och titta på Bonde söker fru.
Slutade skolan vid halv 11 i morse så de har varit en lång dag. Gick hem och
sen sprang jag 5 km med Anna. Så jag är hur trött som helst och bara längtar tills loov!

I morgon har vi kök hela dagen och hygienkontrolanten eller va de heter kommer i morgon så
måste läsa på dom sidorna om de också ... fan... jaja de e ju snart lov så klagar inte...

På fredag åker jag hem till trollhättan och sover där tills lördagkväll, då blir de kina med Emma :D
Sen är de dags att jobba hela veckan...

Men nu ska jag se klart på filmen . Hörs kanske senare


ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0