ZzzZZz??

Hur i helvete kan man somna när man ser el clasico??? Blir såå otroligt trött på mig själv!!
Jaja, jag får väl gå och lägga mig¨.. Verkar ju vara så jäkla trött så de är väl lika bra.
Ååhhhh, blir så jävla trött på mig själv ibland asså... Sånt här är så typiskt mig också så
ärligttalat så är jag inte ett dugg förvånad... Jaja, shit the same! Gjort är gjort, jag får väl
läsa om matchen ist.

Har tagit lite nya bilder idag som jag tänkte dela med mig av =) Hoppas ni tycker om dom...











De va väl dom antar jag... Måste fixa nya batteri till min väckarklocka märker jag med..
Fixar de i morgon! Nu blir de att sminka av sig och sova några timmar innan de e dags för skola igen.
Seriöst.. fy faan för att sminka av sig.. De är de västa jag vet. När man är såhär as trött och bara vill gå
och lägga sig... DÅ inser man att sminket är kvaaaar och hur jävla drygt de är att ta bort skiten...
Men de måste göras så nu säger jag godnatt och sov så gott!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0