Vad hände?

Återigen hemma! Såg typ 30 min på harry potter och sen höll ja på att somna så ja va på G att gå och då kommer Jimmy och Christian med sin polare från stockholm så man va ju tvungen att vara social å stanna =)
Så efter dom gick tog ja en promenad med Sigge och mötte Maya. Gick tillbaka till Anna och lämnade Sigge och nu är jag äntligen hemma!

Sitter här och ästan halv sover.. Men jag är så in i ******* hungrig så nu står pytt i pannan på spisen.
Hoppas jag inte hinner somna bara. Jag ska sitta här med er och ja tänker inte somna förrän minst 3 låtar av helgens tema seplas här på bloggen samt så ska jag lägga upp bilder ifrån våran HR-dag som va för ca 1000 år sedan som jag inte har fått upp bilderna ïfrån än, så dom ska upp och sen ska jag göra ett test innan ja somnar!
Jag LOVAR detta!

Så stanna kvar om ni nu inte redan sover. Aja skit samma! Inläggen ska upp, om ni inte e vakna nu som dom kaske flesta människor inte är så kan ni ju se allt i morgon de försviner ju lixom inte =)

Så jag återkommer strax! Ska bara kika till min pytt i panna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0