Morgondagen!

Hallooo! Starstruck blev karate kid ist. Bra fil de där asså! Nu sitter jag här med Anna och kollar PH!
Är smått trött och har smått ångest för morgon dagen...Plugg, plugg och pluggggg!
I morgon bitti ska jag sova ut, sen när jag har vaknat blir de en lyx frukost. Smörgås, ägg, flingor och oboy.
Framför Svensson Svensson. Känns som att de kommer bli en bra start på dagen.
Efter frukosten ska jag göra mig en kopp kaffe och sätta mig och skriva rent mina svenska arbeten och efter de blire nog kanske en springtur eller iaf skyrketräning... Träning i någon form är nog nödvändigt... Speciellt efter den här kvällen, godis och annat skit..
Sen måste jag plugga hotell tills ja somnar! Så de blir en heldag i morgon ensam med min dator och mina skolböcker! Känns ju nice !!! Men detta måste göras! Så, så er min dag ut i morgon!

//Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0