På bussen!



Ska berätta en sjuukt rolig grej som hände i morse!
Jag vet att de ser mkt ut med texten och allt men ja de e värt att läsa :D


(En kort återblick)
Jag och Erik satt och tittade på HP filmern till kl halv 4 i förrgår och då kom vi in på nått som hade med hur tjock någon va eller nått i den stilen, kommer inte riktigt ihåg. och då sa jag att att jag är tjock och tryckte ut magen så de såg ju ut som att jag va gravid. Erik började ju as garva, haha .. Ah iaf...

Vi satt vi matbordet hemma hos Erik och åt frukost i morse och då kom vi in på ämnet igen och då sa jag att ja va gravid. Och de va ju ingen som trodde på de (trodde jag) så jag och Erik cp:a ju oss och han bara jaa jo men hon kan vara gravid när hon vill, och jag satt och sa att ja va gravid typ om och om igen... Sen tittar Anna på mig och gör en smidig liten grimas och viskade lite typ..
-Är du gravid??
Hon såg helt förtvivlad ut...
Och ja, taskig som jag är spelade ju som om de vore sant. Så jag viskade tillbaka ..
- Jaa de är sant
- Va??? Men vem??, säger Anna med en jätte förtvivlad blick.
Jag tittade lite förtvivlat tillbaka på henne och sen en snabb blick bort mot Erik.
hahaha och ni skulle sett blicken hon hade när jag tittade bort mot Erik...
HAhahahhahahahah Anna hon va så förtvivlad när jag verkligen gjorde mig till och sa att ja va gravid. Stakars Anna! AHAHHAAHAAHHA 
Förlåt att ja va så taskig Anna ^^ Men du fatta ju sen när ja tittade på Erik att de va nått som inte stämde så vi fick ju säga de till dig! HAhaha 

Så i bussen till Borlänge satt vi längst bak, bussen va fullproppad så jag och Erik bestämde oss för att driva lite med omgivningen för att liksom se hur folk skulle reagera. Så vi satt där, jag tryckte ut magen och Erik satt å klappa på magen sen satt vi typ hela bussresan och pratade om barnet och liksom att Erik va Pappan med mera...
HAha de satt en tjej framför Anna och tittade på mog med världen största uggleögon... Lite läskigt va de men ja berättade för erik och vi fortsatte Cp:a oss...
Sen kommer Anna in från ingen stans och ska käna på magen och säger... 
- OJ , jag kännde en spark... 

Då kom andra reaktionen... haha Då sätter sig tjejen som att framför mig brevid tjejen som satt framför annna och började viska till varandra samt kolla på oss. Sjuuuuukt roligt! 
Sen när vi gick av bussen dog vi ju av skratt!
Sjuuuukt jävla rolig bussresa asså!!!!!

/ Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0