Fototävling??

Funderar på om ja ska anmäla mig till en fototävling... vet inte riktigt vilken bild som man skulle kunna använda.. har ju inte jätte många bra men några iaf... Hmmm... vilken tycker ni, kommentera med namn eller anonymt vilken ni tycker, de skulle vara jätte snällt. Har jätte besluts ångest. Men väljer bland domma!



















Ah de är väl någon av dom ja funderar på isf... men vet inte ens om ja ska ställa upp...
Men de vore ju kul om några utav er iaf kunde säga va NI tycker =)

Nu avslutar jag den här dagen med att säga STORT GRATTIS TILL MOSTER som fyller år idag.
Jag är så himla ledsen för att ja inte hört av mig tidigare idag och att jag gjorde de så sent. Kom på efter att ja hade ringt nu på kvällen att ni går ju upp mkt tidigare än va jag gör vilket gör att ni går ju naturligtvis och lägger er tidigare också... Men glömde av de totalt. Har inte riktigt samma tider här känner jag. Men jag lovar att höra av mig i morgon på dagen.
Hoppas du har haft en bra fördelsedag iaf och att alla andra har ringt och grattat dig. Puss och kram

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Annica

Hm... svårt val, men måste jag välja så blir det Måsen el Elden.... Toppenfina bilder allihop :)

2010-11-16 / 08:01:59
Postat av: FridaEnström

snygga bilder Sperring!! jag tycker om de tre första bäst :) Snygg din blogg har blivit förresten :) Ha det gött! puss

2010-11-16 / 09:05:03
Postat av: Mammsen

Måsen, definitiv!!



=)

2010-11-16 / 09:10:46
Postat av: Emma A

alla är ju grymma, men jag tycker nog att ettan är finast :p

2010-11-16 / 09:12:43
Postat av: elin Lundberg

Alla bilder är grymma, men tycker nog allt måsen :D den är grym!!! kram

2010-11-16 / 09:31:26
Postat av: Emmy

jag tycker den med vattnet ;) ur härle ;D

2010-11-16 / 18:28:48
Postat av: nåne

måsen det har jag ju alltid sakt:)

2010-11-16 / 19:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0