Undra hur många veckor man blir borta

Hej, sitter här på 7:an.
Det har varit en lång dag i Lindvallen idag. Vi har åkt en hel del i Pinkpark, railat och hoppat..
Känns bra nu när man vågar och de är ju oftast de som gäller med just hoppadet och railandet.. Det gäller bara att.. Men skadade mig dock vid 1 så såå mycket åkning blev de väl inte för min del...
Vänstra hälen är helt åt helvete. Vi hade åkt och railat och de va liksom inget som gick snett där men sen skulle vi ju pröva hoppet.... Första gången hade jag för lite fart så hamna typ i "hålet" nedanför hoppen, innan landningsbanan och klarade liksom ändå att stå upp efter.. MEn jag hade ju som sagt för lite fart så jag åkte upp igen efter att vi hadevarit inne och värmt oss och tog då mer fart och då gick de åt helvete. Landade på vänstra hälen och nu har jag fått tid på vårdcentralen i morgon 08.40.... Kan knappt gå på den så de känns förjävligt... MEn nu ska jag gå och fortsätta tvätta...

Hör av mig senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0