Torsdagspremiär

Hej på er!
Har inte orkat blogga förrän nu.. Orkar inte nu heller egentligen men..
Har ont i huvet, ont i händerna och i foten... Inte min dag idag heller...
Me ja ska sluta gnälla... Ska ut och fixa mitt förbannade bredband nu de e ju as kasst så ska iväg och säga upp de och skaffa ett annat. Sen blire bort med gitarren till Jimmy som ska hjälpa mig att sätta på nya strängar..
När ja vakna i morse hade en sträng pajat så nu ska den repareras igen.. Sen blir de bort till Anna =) Min kära homie bjuder på tacos :D Ni är allt bra snälla ni!
Sen blire hem och chilla, och som sagt så är de ju TORSDAG idag vilket innebär att de är
dags för premiären av torsdagsstädningen!! Så de blire efter maten.

Later people :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0