Svar på kommentarer!

Sabina:
HAhaha äru kass på att kommentera eller ;)
En tom kommentar och en med Anonym underteckning!

Eller så äre inte du som har kommenterat den andra gången.. hmmm???
Jaja ja ska svara iaf! =)

Ja asså jag har fått lite blandade känslor angående den här omröstningen!
Har folk ingen smak eller ^^ Personligen skulle jag välja mellan 3,8,9,10!
Dom är mina absoluta favoriter.. men jaja de är ju tur att vi har olika =)

Haaha jasså du tror ja kommer se ut som en tomte i den jackan ;).... hmmm...
kan finnas vissa sanningsdrag i de du säger men ja ska inte köpa den jackan! =)

Ta hand om er och kommentera mer, jag svara så gärna =)

Ta de försiktigt i snön ! =)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Haha, ja det är jag som är kass på att kommentera... märkte det efter första inlägget;) Men bra att du inte kör på tomtejackan då, men ta 8an! haha du hadfe ju en anledning till vf du gjorde omröstningn ju haha;) Men jag ska kolla upp alternativen du sa!;)

2010-11-11 / 21:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0