Svar på kommentar

Godmorgon på er ! Sitter här och väntar på att klockan ska slå lite över halv 3 så jag kan börja bege mig bort för att göra några timmars jobb! Men jag tänkte att ja ska svara på en av era kommentarer här medans jag väntar =)

Från Elin:

Svar:
Hej kommer du att flytta tbx sen efter du
läst? =) kram Kussen

Svar: Tja Elin, nej de blir nog inte så. Får förhoppningsvis jobb här i sälen någonstans efter skolan så jag kommer inte att flytta hem igen och får jag inte jobb här uppe så blir de väl någon annan stans. Inte i Främmestad eller i essunga komun kan ja nästa lova ! =) Ta hand om dig och hälsa hem ! Kram

Från Anna:
HEEELL YEEEH

Svar:Haha detta är de 2 återkommande orden som dyker upp i var och varannan mening vi säger! ahaha
Vi hörs ikväll, hör av mig när jag har jobbat klart! =)


// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0