Svar på kommenatrer

Fototävling?

Från Annica:
Hm... svårt val, men måste jag välja så blir det Måsen el Elden.... Toppenfina bilder allihop :)

Svar:
Okej, tack så mkt =)


Från Frida:
snygga bilder Sperring!! jag tycker om de tre första bäst :)
Snygg din blogg har blivit förresten :) Ha det gött! puss

Svar:
Tack ska du ha =) Okej ! Jaa jag är faktiskt väldigt nöjd. de är lite roligar att bara komma in på bloggen nu när designen är ny och jävligt nice =) Ha de bäst du med <3
Det hoppas jag absolut att du gör ;) hoppas den är bra nu,
lova att ringa när du sett den så jag får veta hur den var! :)


Från Emma:
alla är ju grymma, men jag tycker nog att ettan är finast :p


Svar:
Tack emma =) Okej ;)


Från Mamma:
Måsen, definitivt =)

Svar:
Okej =)


Snart 4 dagar kva!

Från Frida:
Det hoppas jag absolut att du gör ;) hoppas den är bra nu,
lova att ringa när du sett den så jag får veta hur den var! :)'

Svar:
Klart jag görr! Jaa de hoppas verkligen jag med annars kommer jag fan börja gråta asså!
Men Erik, Marja och Sabina har ju redan pajat allt för mig! Idioterna har ju berättat saker ur boken som händer.
Vilka som dör med mera.... Så jag hoppas dom har feeel och att den här e grym nu.
Jaa absolut ja hör av mig, vare sig ja gråter eller inte! =)
Ta hand om dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0