Precis såhär!



Heeej på er allihopa!!! Nu är jag hemma efter en natt i Falun. Tackar Erik för att vi fick sova över och för att han planerat och ordnat allt =) Tack!!
Vi va ju på Harry Potter och dödsrelikerna igår och den va....... asså de finns inga ord... det är PRECIS såhär de ska vara, mkt action och grym handling.  Utan tvekan den absolut BÄSTA HP filmen efter!!!!! Satt spänd under heela filmen och grät minst 3 gånger.... JAG ÄLSKAR DEN!!!!!!!
Har ni inte sett den ännu så beställ biljetter IDAG! Seriöst de är absolut värt både pengarna och tiden!

Nu ska jag göra lite RIKTIG mat. De blir någo form av gratäng tror jag.
Men hoppas ni hade en nice fredag för de hande verkligen jag!


Kommentarer
Postat av: Mimmi hammar :)

gud, va du har blivit lik din mamma!

ner ju nöstan ut som om det är hon som sitter där ! ;) hehhe <3

2010-11-20 / 15:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0